12. joulukuuta 2014

666. Parasta

Aattelin vaan kertoa että jos musta ei kuulu esim. Enää ikinä niin oon luultavasti toteuttamassa mun blogger-boikottia jota on yllättävän hankala ylläpitää kun koittaa kirjottaa blogia tällä saitilla. Täältä käsin mä bloggaan siis ainoastaan mobiilisti että en tiiä lieneekö syy jatkuviin taisteluihin siinä, mutta en vaan jaksa kun tää ei suostu lisäämään kuvia sitten millään! Sori blogger, mulla ei oo aikaa tällaseen oikutteluun. Boikotti jatkukoon (ainakin yön yli).

(Ei sillä että tappelin bloggerin kanssa sillonkin kun käytin pääasiassa tietokonetta, mutta tää sota on nyt ihan uusissa ulottuvuuksissa. Tiiän sitäpaitsi jo muutenkin että tuun itkemään silmät päästäni sit joskus myöhemmin tätä blogia lukiessani koska luen ja toteutan tätä suht pieneltä ruudulta enkä edes haluu nähä tätä omalta Suomikodin pöytäkoneen screeniltä... Eli joo jos tää puhelin millä tätä kirjotan olis oma, niin se ois jo tehny lähempää tuttavuutta seinän kanssa mut nyt joudun vaan hautomaan ilkeitä ajatuksia bloggerista ja muistelemaan suomalaisia kirosanoja. Että aurinkoista huomenta vaan sinnekin, toivottavasti saisin aamulla tähän touhuun jotain tolkkua tai muuten päädyn viettämään jälleen yhen päivän tän kanssa tapellen.)

2 kommenttia:

  1. Älä turhaan huolehdi, koska ainakin mun silmään tää blogi ja sen ulkoasu on yks parhaimmista ja kuvat on ihan täydellisen kokosia! :) Jatka samaan malliin!!

    VastaaPoista