2. joulukuuta 2014

2. Enempi parempi

Täällä on kuulemma aika pitkälti tapana kuorruttaa thanksgiving-viikonloppuna talot jouluvaloilla ja kantaa joulukuusi kuusifarmilta kotiin kera kaikkien muiden black fridaynä hankittujen tilpehöörien. Meillä joulukoristelut alotettiin tosiaan jo heti halloweenin jälkeen, mutta nyt on selvästi muukin kansa jo joulumielellä! Mun mielestä on niin siistiä kun ulkoa löytyy jouluvaloja ihan joka lähtöön ja talot hohtaa kilpaa toistensa kanssa. Pikkusen lunta ja winter wonderland on valmis! So far nää kaikki jouluvalot on kohdannu - ja ylittäny - mun odotukset ihan täysin. Kunnon jenkkimeininkiä, me likeyyy! Ja siis sen lisäks että jouluvalot ulkona on täällä enemmän sääntö kun poikkeus, on täällä meillä sisälläkin ihan superkivan näköstä. Joku anti-jouluihminen ei ehkä arvostais, mutta mä oon ihan fiiliksissä! Tässäpä siis teillekin vähän jenkkijoulua: 

4 kommenttia:

  1. EIH oon edelleen niin kade. nimim. pesunkestävä joulufani... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha mut ehkä sullakin on vielä toivoo kun jouluun on kuitenki vielä reilut parikymmentä päivää:-D

      Poista
  2. no jo on! vaikken joulua hehkutakkaan mitenkää tai oo hulluna siitä nii kyl tommone mut iha fiilikseen sais :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo äläpä, ei oikein voi välttyä jouluviboilta:-D

      Poista