4. joulukuuta 2014

4. But it's on my list

Monet tykkää suunnitella elämäänsä kauheesti eteenpäin ja tehä tarkkoja pläänejä, niin mäkin. Ja vaikka suunnitelmien tekeminen onkin tosi hauskaa, niin loppujen lopuks mä oon kyllä goin' with the flow. Muistan kun oltiin viettämässä vikoja hetkiä koulussa viime keväänä ja meiän matikan ope tokas mulle, että mä en taida paljoo kantaa huolta huomisesta ja vitsi miten naulan kantaan jugi kerrankin osu! En sano että tää olis aina hyvä asia, mutta jollain tavalla mä nyt vaan luotan siihen että asioilla on tapana järjestyä. 

Ehkäpä tästä johtuen mä harvemmin kirjotan mun suunnitelmia kiveen tai kuulutan niitä kirkossa, mutta nyt mä oon alkanu havahtumaan siihen faktaan, että mun ehkä oikeesti kannattais vähän tehä suunnitelmia au pair-aikoja varten, koska muuten niitä ei ehkä tuu toteutettua! Mulla ei siltikään oo vielä mitään tarkkoja "vaatimuksia" että mitä kaikkee mä täällä jenkeissä haluisin nähä ja kokee (okei about kaiken to be honest), mutta kokosin kuitenkin weheartit:istä osuvia bucket list-kliseitä joiden toteutumista en pistäis ollenkaan pahakseni:
Parasta on se, että näistä (krhm melkein) kaikki on oikeesti ihan toteutettavissa - ja muutama on jo toteutunukin! Mä en silti aio ottaa mitään stressiä siitä, että mitä kaikkee mun pitäis saada mahdutettua mun aikaan täällä, mutta samaan aikaan haluun tietty yrittää ottaa mahdollisimman paljon irti tästä kaikesta ja tehä mahollisimman paljon. Näiden edellä mainittujen lisäks takataskusta löytyy toki muutama muukin toteuttamisen/näkemisen/kokemisen arvonen juttu, mutta nähtäväks jää että mitkä kaikki ideat pääsee pöytälaatikon arkistoista toteutukseen asti!

1 kommentti:

  1. Ihania juttuja!! Voiku sais kaikki toteutettua, harmi vaan, että ei oo loputtomasti rahaa ja lomia.. :( :D

    VastaaPoista