27. syyskuuta 2014

Mun elämän nopeimmin kuluneet viis päivää

... Piti sisällään parasta banaanifroyoa, enkun puhumisesta nauttimista, liikaa peanutbutter M&M's, 2 tuottaria täykkäreitä (voi kyllä), pienoista palamista reilun tunnin auringossa oleilun jälkeen, superhyvää hampparia Five Guys-nimisessä mestassa ja ihanaa pitsaa&kanaa paikoissa joiden nimiä en muista sekäää oikein maistuvaa kanahampparia Chick-fil-assa eli suomeks siis jenkkikilojen kartuttamista,  ruotsityttöjen kanssa hengailua, joku sata kierrosta tän hetken hittipeliä eli Afrikan tähtee ja vähintään yhtä monta kertaa otettua väärää exittiä, outleteilla shoppailua  kera jäätävän itsehillinnän ja kotikonnujen pahimman vihollisen eli  ruotsalaisen K:n,  ehkä maailman kivoimman mun keksimän siivousleikin (mä makaan sohvalla ja sanon I spy with my little eye... Ja  sit annan tuntomerkkejä playroomin lattialla olevista kamoista ja oikeen jutun löydyttyä se piti viedä omalle paikalleen. I swear, 4v ei ees tajunnu siivoovansa kun se oli niin innoissaan!) leikkimistä, ekan pipopäivän viettämistä kun lämpöasteita oli vaan +20 eikä aurinko paistanu ja  älytöntä väsymystä unirytmin vinksahtaessa taas suht kummalliseks. Mut after all oon nauttinu täällä olemisesta, hyvästä ruoasta (vähän liikaakin..) ja viihtyny edelleen tosi hyvin! 
Tässä tää ei niin herkullisen näkönen mutta älyttömän hyvä hamppari! Maistu ihan ite tehdyltä ja jopa pihvi(t!!!) oli musta hyviä.

Tän päivän outlet-kiertelyn saalis eli neonkorallinoranssit Nike free 5.0 naurettavaan hintaan $50 ja pari suht basic teepparia yhteensä $23. See, pidin oikeesti järjen päässä enkä seonnu täysin vaikka aihetta oiskin ollu. Mä tosin en  välitäkään semmosista merkkikamoista kun vaikka Guess tai Michael Kors joita tuolla oli, mutta olin ihan fiiliksissä kaupassa mistä löyty Vansia, Obeytä, Neffiä..  Ja toi Niken myymälä oli kans aika vaarallinen, samoin pari muuta joiden nimiä en muista:-D #illbeback Eipä sinne valitettavasti ookkaan matkaa kun about 15min, eli mun palkat palaa luultavasti sit siellä useempaankin otteeseen.. Mut tuolla tuli kyllä ikävä Suomeen jääneitä vaatteita enkä viittinykään ostaa samanlaisia juttuja mitä multa Suomikotoo pitäis vielä löytyä, lähettäkää ne tänne jooko, this distance is killing me </3

2 kommenttia:

  1. Know the feeling - tääl päivät menee ihan hirveel nopeudella. Äskenki mietiskelin, että mitäs mä oikee eilen tein enkä meinannu muistaa. Monet viimeviikon jututki on kadonnu muistista, ku tuntuu et siitä on nii kauan aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä!!! Kauheeeta jos koko vuosi vilahtaa vaan silmien ohi tätä vauhtia:-D

      Poista