9. syyskuuta 2014

24 tuntia

...On kulunu siitä kun mä heräsin kotoo Suomesta - Vikaa kertaa hetkeen. Tällä hetkellä mä oon siis täällä Training Schoolilla ja yritän olla liikkumatta kauheesti etten hirveesti häiritsis huonekavereiden unia, mut nää muovipatjat narisee heti kun vähänkin liikahtaa, ärsyttävää!

Vaikka matkalla lentokentälle olinkin kokoajan pala kurkussa, oli kentällä fiilis sit jo niin innostunu etten muistuttanukaan Niagaran putousta niinkun olin alunperin vähän epäilly. Melkeen yheksän tunnin lento suju tosi hyvin ja nopeesti, kun kateltavana oli mun lemppariohjelmia ja Ellie Gouldingia sekä Evaa ja Manua kuunnellessa kelpas hetkeks sulkee silmätkin, vaikka en muutamaa biisiä kauempaa nukkunutkaan. Mulle oman haasteensa lentokoneessa tuo näiden metrikoipien asettelu ja nirsoilu ruoan suhteen, mut vetäsin ilosena koko annoksen mozarellapastaa ja jalatkin sain taiteltua kasaan useampaankin mukavaan asentoon! 

Lentokentältä me päästiinkin sit pois vasta about kolmen tunnin kuluttua, sillä eka me venailtiin, ooteltiin ja jonotettiin et saatiin passeihin leimat. Haha laukkuhihnalla pyöri jo uudet kassit kun me päästiin sinne asti, mut oli ainakin helppo löytää oma laukku kun se oli valmiiks nostettu sivuun. Mun vinkki jenkkeihin tuleville siis onkin, että rynnikää ekana ulos koneesta että pääsette kärkisijoille jonossa...

Sen jälkeen ei meinattu löytää meitä hakemaan tullutta miestä ja vihdoin lentokentältä ulos pääsyn jälkeen me nappailtiin vielä muita auppareita kyytiin ja ajeltiin about tunti tänne Training Schoolille ihastellen about kaikkee vastaantulevaa.


Täällä saatiin huoneet jonne on jakauduttu host-perheiden sijainnin mukaan, syötiin pitsaa ja kömmittiin huoneisiimme - toiset nauttimaan wifistä & toiset kiroomaan sitä (kuulun jälkimmäiseen joukkoon). Vaikka oon kuullu yhtä sun toista, negatiivista kun positiivistakin tästä Training Schoolista niin so far oon ollu ihan tyytyväinen. Nyt oon ihan rättipuhkipoikki ja aion yrittää vähän nukkua, vaikka täällä kauheen kuuma onkin. Hyvää huomenta sinne ja yötä tänne!

2 kommenttia:

  1. Awws fiilistelen taalla mun lahtoo ja training schoolia ihan kympilla! sillon kaikki oli viela jannaa lol. nauti!! ps sinne ts:lle hajoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha tää on kyllä oikeesti ihan huippua kun kaikki on niin uutta ja erilaista:-D piiikkasen kävi tänään jo vikoilla tunneilla uuvuttaan, mutta ei niin paljoo et suunnittelisin pakoa!

      Poista