18. syyskuuta 2014

Au pair superpowers activated

Ootte varmaan kuullu kun sanotaan et äideillä on oltava jonkinmoisia yliluonnollisia voimia kun ne handlaa tilanteen kun tilanteen? No niin on kyllä auppareillakin, ei noiden lasten kanssa kyllä selviä ilman  supervoimia... Mun tän päivänen saavutus oli suhata iltapäiväruuhkan just alkaessa hallilta kotiin ja takasin about 20 minuutissa unohtunutta kassia hakemaan. Kassia, jonka jäämisestä mä otan kyllä täysin syyt harteilleni sillä en tajunnu kun kerran kysyä et onhan molemmilla molemmat kassit mukana ja luotin sokeesti moniäänisesti takapenkiltä kajahteneeseen "yesyes" vastaukseen enkä vaatinu nähä kasseja omin silmin. Haha mun nimenomaan pitäis tajuta muistutella ja varmistella kun välillä toivoisin et joku muistuttais vielä muakin kaikesta!

Saavutuksen tosta reissusta teki se, että matkan pitäis navin mukaan kestää melkein 15min suuntaansa, mutta thank god toi reitti on yks mulle tutuimmista ja mulla oli liikennevalot puolellani! Uimahallipäivinä kaikilla kolmella lapsella siis alkaa uinnit samaan aikaan ja sitten ne loppuu aina puolen tunnin välein, eli Jamesin tunti loppuu 16.00, Vaughn liittyy seuraan 16.30 ja lopulta tulee myös Sydney klo 17.00. Homma toimii sis niin, että eka mä hallille päästyä katon että S&V pääsee omille altailleen ja saatan J:n oman opensa luokse, venailen aulassa puolisen tuntia ennenku haen J:n altaalta ja vien sen vaihtamaan vaatteet jonka jälkeen hengaillaan aulassa kunnes V tulee tunniltaan. Sit J saa viettää laatuaikaa iPadin kanssa kun V pääsee suorittamaan päivittäisen 20min lukemisensa mun kanssa ja ollaan yleensä aikalailla just done kun S:n treenit loppuu ja päästään koko konkkaronkka huristelemaan kotiin. Tänään mun piti siis Jamesin tunnin aikana ehtiä hakemaan Vaughnin vaihtokamat ja pyyhe, mission completed! Mut ens kerralla tarkistan kyllä kassitilanteen vähän tarkemmin...

Eipä tänään oikeen muuta, aamupäivällä hain Targetista maailman söpöimmän (ja halvimman $20) pinkin suokkarin ja pitkän metsästyksen tuloksena myös hopeeshampoon Walmartista. Tällä kertaa parkkeerauskin melkeen onnistu, mitä nyt jätin auton eka jollekin kielletylle alueelle mut tunnollisena siirsin sen kyllä sit nopeesti pois... Illalla Sydneyllä oli vielä tanssitreenit joten droppasin tän neidin Dance Academylle jonka jälkeen eksyin tänne meiän naapurustoon koska oli pimeetä ja yks mun merkkipaaluna käyttämä talo olikin eri värinen toiselta puolelta niin se hämäs! Jälleen kiva päivä vaikka kommelluksilta ei siis edelleenkään vältytty. Tähän loppuun saatte vielä kuvia mun superista huoneesta jota mun on viikonlopusta lähtien pitäny esitellä! Mulla on siis oma makkari (obliviously), oma kylppäri ja vaatehuone (mutta ei juuri vaatteita). Mä majailen muksujen kanssa yläkerrassa, mutta tää mun kingdom on käytävän toisessa päässä ja mulla on omat portaat tänne. Täällä on tosi viihtysää ja tykkään tosi paljon tästä, vaikka onkin vähän masentavaa et mulla ois säilytystilaa vaikka muille jakaa, mutta ei mitään säilytettävää! Kai tätä roinaa ehtii tässä vuoden aikana kerääntyä... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti