8. syyskuuta 2014

ready to go - ready to leave

✖  Tästä vuorokaudesta tulee mulle superpitkä aikaerojen vuoks, mutta mun vuorokauden mukaan illalla oon jo Jenkeissä (eli siis Suomiaikaa yöllä tai jotain, en oikein itekään tiiä:-D)
✖  Mun vaatekaapista ei todellakaan huomaa, että sieltä puuttuu matkalaukullinen vaatteita vaan se on edelleen ihan täpötäynnä eikä kaikki meinaa mahtua sisään
✖  Mikä logiikka: Teen pakkauslistoja aina lyhyemmillekin reissuille, mutta tätä ainakin vuoden mittasta keissiä varten en sitten kirjottanu mitään ylös vaan matkalaukku on täyttyny ihan fiilispohjalta
✖  On superhämmentävää yrittää ottaa pakkauksessa edes jollain tasolla huomioon se, että tuun tarviimaan vaatteita sekä helteitä että pakkasia varten. Yleensä pakatessa tarvii keskittyä vaan about yhteen säätilaan, nyt pitäis pystyä huomioimaan kaikki!
✖   Mun huone ei todellakaan näytä siltä et tää olis jäämässä vuodeks tyhjilleen (tää on ihan pommi)

✖  Nää vikat päivät on ollu ihan hulluja! Mulle on ainoastaan pari kertaa hetkellisesti OIKEESTI valjennu se, että oon tosiaan lähössä vuodeks pois. Siinä missä oon 88% ajasta superinnoissani, on 10% menny tervehenkiseen pienimuotoseen panikointiin ja 2% ajasta oon miettiny että mitä ihmettä mä oikein teen. En ois ikinä itekään uskonu, mutta sain jopa itteni kiinni miettimästä että oonko ihan hölmö kun lähen, käyttäen mm. seuraavia argumentteja: 
-  Mulla on kiva duuni, mikäs tässä ois työtä tehdessä
- Täällä on tutut kuviot, kaverit ja perhe
- Pääsis niin paljon helpommalla kun täällä vaan jatkais samaan malliin kun tähänkin asti
- Mikään ei muuttuis ja sitä kautta menis vaikeeks, täähän on rentoo täällä!
MITÄ??? Noi ajatukset ei kyllä kauaa ehtiny päässä pyöriä ennenkun nauroin ne pois, enhän mä nyt oikeesti rupee nössöilemään. Tää lähteminen on just parasta!
✖   Tää tough guy on ollu tippa linssissä kuluneen viikon aikana useemmin kun kuluneiden about viiden vuoden aikana, sillä siinä missä yleensä en itke koskaan enkä muutenkaan oo kauheen emotional, on tää lähteminen ollu ihan hullua niinkun jo sanoinkin. En ois koskaan uskonu, eikä tätä tunteiden ristiriitasuutta voi oikein edes kuvitella ellei sitä koe ite.
✖  Just to make it clear: oon silti hurjan innoissani lähössä ja niin oon siis kokoajan ollutkin. 
✖   Lähteminen on musta superkivaa, mutta samalla superahdistavaa. Se, että kaikki jää tänne ja että mä lähen pois ahistaa, mutta ootan innolla kaikkee tulevaa. Negatiiviset fiilikset onkin mulla tähän asti liittyny siihen lähtemiseen eikä tulevaan, sillä mua ei (ainakaan vielä) oo erityisemmin pelottanu tai jänskänny tulevat jutut. Tätä fiilistä on maailman vaikein selittää, mutta ehkä joku tajuu tai tietää mitä mä tarkotan!

Tällä hetkellä ootan ihan sikkenä et pääsen puhumaan englantia, vaikka onkin älyttömän turhauttavaa kun ei voi ilmasta itteensä täydellisesti vieraalla kielellä ja vähän mua kans pelottaa se, et kaikki tärkeet&viralliset asiat pitää myös hoitaa sit enkuks.
✖  En oo koskaan pitäny itteeni kenkäihmisenä, mutta nyt huomasin et onhan noita kertyny pari jos toinenkin ja teki oikeesti tiukkaa valita että mitkä pääsee mukaan!
✖  Vaikka oon tienny jo pitkään lähteväni ja lähtöpäiväkin on ollu tiedossa jo jonkin aikaa, en mä vieläkään oo kunnolla tiedostanu tätä. Ehkä mä sit viimestään lentokentällä iskee tajuntaan. Ehkä.
✖  Vaikka mulla onkin tosi chilli mode päällä esim. tän pakkaamisen suhteen, niin silti aina välillä iskee sellanen fiilis et apua lähen nyt ja vielä ois 13894832 asiaa tehtävänä. Mut mä oon hyvä vaientamaan tollasia paniikkiääniä eli aion jatkaa tällä iisillä linjalla. Kyllä tää tästä suttaantuu!
✖  Mä muutan tänään jenkkeihin!

4 kommenttia:

  1. Täsmälleen samat ajatukset ku mulla ennen lähtöä! :D onneks munki aivot tajus lopulta että ne on aivan naurettavia ajatuksia ja ne katos ku tuhka tuuleen. Tsemii hei matkalle ja training schooliin!!! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli niin outoa kun en ollu osannu kuvitellakaan et oisin aatellu noin, mut niin siinä kävi:-D ja hei kiiitos paljon!!!

      Poista
  2. Ei sitä viel lentokentälläkää tajuu et on lähös, eikä viel perilläkään :D nyt vasta ite alan pikkuhiljaa ymmärtämään, että oon täällä ehkä oikeesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niiimpä, vieläkin ihan epätodellinen olo:-D Ehkä sit jonkun ajan kuluttua perheesssä alkaa tajuumaan!

      Poista