3. helmikuuta 2015

Viime viikon...

...Paras vitsi: "blizzard 2015" yeah right nauran vieläki

Viikko sitten oli tää maa varustautumassa vuosikymmenien pahimpaan lumimyräkkään joka kuten kaikki tietää, osottautu sit ihan turhaks huoleks. Me nyt ei alunperinkään oltu täällä DC alueella varsinaisella vaaravyöhykkeellä, mutta silti maanantaina hm&hd jäi kotiin ja tiistaina lapsilla oli snowday. Maanantai-iltana myräkän lähestyessä sato täällä vähän räntää
... Positiivisin yllätys oli snowday jolloin lapset leikki suhteellisen sovussa keskenään ja söi ilosina spagettia

ja aamulla maata peitti justjust tollanen muutaman sentin lumikerros. Joten ei siis koulua. As you might know, lumipäivät ei varsinaisesti kuulu aupparien lempipäiviin kun ne yleensä tuppaa vähintään tuplaamaan päivän työtunnit, mut mulle itelleni suurin ongelma näissä päivissä on se, että kolmelle 4-11 vuotiaalle molempien sukupuolien edustajille on älyttömän vaikeeta keksiä yhteistä tekemistä. Tai siis kyllä ne suht sovussa kattelis yhessä telkkaria, mut vaikka se täällä oiskin ihan ok toimintamuoto niin ei mulla jotenkin anna luonto periks et hyväksyisin koko päivän kestävän ruudun tapittamisen, joten meikä ilkeenä suljin telkkarin heti aamukoomasta herättyäni ja sit kun ei mun tekemiset kelvannu niin kyllä ne sit pian löysi yhteisen sävelen ja puuhaili (riehu) yhessä tuntitolkulla. Joten pääsin siltikin helpolla vaikka suljinkin telkkarin muahhaha.
Iltapäivällä kaikkialla oli jo ihan sulaa ja täällä jengi oli itekin sitä mieltä että meni taas ihan ylireagoinnin puolelle tää lumitouhu taas vaihteeks. Lumihangessa, räntäsateessa, tuulessa ja tuiskussa kouluun vuosikaudet taivaltaneena suomalaisena en voinu kun olla samaa mieltä! Illalla angstattiinkin vaan saksa Cn kans tätä meiän parin hassun lumihiutaleen sinetöimää karua kohtaloo haha.
... Tylsin päivä: keskiviikko kaikessa tavallisuudessaan 

Keskiviikko oli kiireestä huolimatta ihan koomapäivä ja mä lähinnä nautin neljän päivän jälkeen omasta rauhasta. Täällä mulle on kyllä ihan äärimmäisen tärkeetä et saan olla päivisin yksin, mulle se on ihan yhtä iso voimavara kun sosialisoituminenkin ja huomaan kyllä tarviivani omaa aikaa kaiken muun häslingin vastapainoks.
... Randomein leikki: Emmet (lego moviesta) ja Captain America legoukot varasti paloasemalta mac&cheese 

Tooorstaina huristelin Päiville heti aamusta ja päädyttiin molemmat skypeileen kotiin haha. Ja sit vähän syötiin ylläripylläri. Ilta meni juniorin kanssa pelleillessä mikä oli siinä mielessä hyvä koska tää pieni mies on alkanu ottaa itteensä kun oon iltasin/viikonloppusin muualla. Vaikka mä en todellakaan edes juokse pää kolmantena jalkana ulos joka päivä samalla oven avauksella kun hostit tulee on viimeaikoina varsinkin J protestoinu mun menemisiä, mutta toivottavasti tää ois vaan joku vaihe ja menee ohi.
... Kivoin fiilis oli kun ajoin auringonlaskussa söpön Herndonin läpi

Perjantaina olin jo aamulla laittautunu valmiiks kunnes muuttujien ilmaannuttua päädyin sit makaamaan vaan omassa sängyssä täysissä pukeissa kun olin liian laiska vaihtamaan vaatteita hahhah. Mut iltaa mä vietin sit Restonissa Baltimoresta tänne eksyneen Pinjan ja Päivin kanssa mm. Mun Vapiano-boikottia rikkoen.
... Lemppareimmat ruoat löyty Wasabin liukuhihnalta

Viikon tokavika päivä meni mulla kokonaan shoppaillessa ensin suomineitojen kanssa meiän huudeilla ja sit illan vietin italia A:n kanssa isommalla kirkolla. Käytiin syömässä ihan sikkehyvää sushia suoraan liukuhihnalta Wasabissa ja se oli mulle ihan elämys koska en ollu ennen syöny liukuhihnasushia! Oli superhyvää sillä vaikka oon vähän luuseri sushin syöjä eikä raa'at kalanpalat aina oikeen uppoo, niin tosta pysty helposti valkkaamaan kypsennetyt versiot. Meen takuulla uusikskin! Mun ei siis pitäny oikeestaan shoppailla vaan lähinnä näyttää paikkoja, mut sit tiiättekö VS:n aleja nyt ei vaan voi ohittaa!!! Ja olin hei kuolannu yhtä paitaa jo varmaan kuukauden... Ja sain vihdoin uudet arskat viime kesänä St. Tropeziin hukkuneiden tilalle. Jaja... Ei vaan, olin oikeeesti tosi maltillinen.
... Elämänlaatua parantavin ostos oli 5ft puhelimenlaturin piuha joka ulottuu nyt mun sänkyyn asti

Sunnuntaina olin eka ihmettelemässä Costcon suuria pakkauskokoja ja hulluja amerikkalaisia, sit olin nälkänen mut Chili'sin avokadoburgerin jälkeen omalta näytöltä tilattu jälkkäribowl ja sen tuijottelu superbowlin sijaan oli enemmän kun jees. Ei oo toi jenkkifutis ihan mun juttu kun en jaksa seurata sellasiakaan lajeja joista muka ymmärränkin jotain, joten sanoin hyvillä mielin heipat superbowl-partyihin lähteneille hosteille ja keskityin sen sijaan lähinnä olennaiseen - ruokaan. Tiiän oon surkee esittään jenkkiä mut whatevaaahhh.


Ps.
Ei lisättävää tästä päivästä. Onneks se on jo melkeen ohi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti