11. helmikuuta 2015

Tältä tää nyt sit näyttää

Yks mun parhaista työsuhde-eduista on vapaat aamut, joka tarkottaa sitä et herättyään voi sängyssä löllöillä just tasan niin kauan kun huvittaa! Toisinaan tuntikausia, toisinaan muutamia minuutteja. Pääasia on se, että mun aamut on suht kiireettömiä ja oikeesti kivoja. Mä lisäks taktikoin aina jättämällä aamutakin ja tossut käden ulottuville sängyn viereen että on sit vielä mukavampi nousta haha! Ja kuten viime postauksessa sanoin, oon tässä vähän yrittäny normalisoida mun elämää niin unirytmin kun ruokailutottumustenkin saralla ja so far so good, nytkin kello on reilu ysi ja mä oon heränny jo muutama tunti sitten ilman herätyskelloo ja syöny jo aamupalankin. 
Eilen just naurettiin tyttöjen kanssa että mall on kyllä niiiin kyllästymiseen asti nähty kun siellä tulee oikeesti pyörittyä useempaankin otteeseen viikottain, mutta silti sinne tulee aina lähettyä uudestaan ja uudestaan. Uskokaa tai älkää, mä en silti ees aina osta mitään. Tältäkään reissulta mun matkaan ei tarttunu kun Taco Bellin burrito ja frojoo, mä nimittäin lähinnä toimin vaan Cn makutuomarina.
Ihmisten aikoihin heräämisessä on parasta se, et pääsee lähtemään liikkeelle heti aamupäivästä eli sit ehtii viettää useita tunteja vaikka siellä mallilla mut iltapäivästä ei kuitenkaan tarvii juosta suoraan bussipysäkille lapsia vastaan, vaan välissä ehtii ottaa vähän lepiä ja katella netflixiä. Valmistautua henkisesti tulevaan työrupeamaan hahhaha. 
Perjantait (kyllä, nää kuvat on oottanu julkasua aina sieltä asti) on täällä ainoita päiviä kun ketään ei tarvii kiidättää harrastuksiin tai patistaa tekemään läksyjä, joten jokapäivästen bussilta noutamisten ja pb&j'ssien jälkeen iltapäivät näyttää lähinnä tältä...
..peliä pelin perään, kyyyllä! Viime perjantai tosin oli pitkästä aikaa siinä mielessä harvinaislaatuinen että pelattiin oikeesti about kolmesta aina nukkumaanmenoaikaan asti (pientä Potbelly taukoa lukuunottamatta), sillä viime viikkosten autosäätöjen takia mun liikkuvuus oli sen hetkisten kahen auton läsnäolosta riippuen paikoitellen kovinkin rajoitettua, joten päädyin jäämään koko illaks pelailemaan. Joka oli muuten varmasti ihan tosi hyvä päätös, sillä pääsin viettään koko illan lasten kanssa kivoja juttuja tehden enkä vaan pakottanu menemään uimaan ja lukemaan niinkun yleensä. Ja oli oikeestikin tosi kiva ilta, ei ees harmittanu että olin perjantai-illan "jumissa" kotona!
Loppuillan mä vietin omassa sängyssä puhelin käteen liimattuna kunnes muistaakseni semiajoissa siirryin höyhensaarille, joka myöskin osottautu oikein hyväks ratkasuks koska aamulla pääsin sit ylläritöihin hostien lähtiessä hakemaan kolmatta autoo takasin.

Tältä näytti mun aupairhighlife tällä kertaa! Kyseessä oli siis tosiaan viime perjantai, mutta tää kuvaus vois sopia iltapäivän rentoutta lukuunottamatta mihin tahansa muuhunkin päivään, koska tällasta tää mun jokapäivänen elämä aika pitkälti täällä on. Ei oo valittamista.

2 kommenttia: