16. helmikuuta 2015

Kaikkee mut ei mitään

Tarpeeks pinkkiä yhen tyhmän maanantain pelastamiseen // keksitaikinaprotskulaihdutuspatukka, joka varmasti on pätevä sana, voittaa kaikki suklaapatukat mennen tullen // jee aurinko // iltachillii
Storhandlaamassa // täällä oli hetkellisesti lämmin - 32'F on 0'C, you do the math // fiilistelin vikoja hetkiä Suomessa kun 150pvä täällä kilahti mittariin // mä ja pari takkia ja kassia hallilla
Tältä näytti mun kameran rulla selfiegurun vierailun jälkeen // joskus katon vähänniinku koko päivän netflixiä // hostmaman auton ratissa // hahha ostin tollaset tossut ja sit huomasin et niihin oli jätetty toi häly kiinni - ja tietty taistelin sen sit ite irti kun olin liian laiska palaamaan sinne kauppaan, mut olin ilmeisesti tarpeeks pitkäkyntinen!
Kyytiä venaillessa // ehkä mun froyouran söpöin yksilö // pitkän päivän jälkeen onnellisena omassa sängyssä // $hoppinggg
Hrrr // kerrankin olin ihan yksinvaltias tossa pelissä ja omistin joku miljoona taloo ja melkein kaikki osakkeet ja rahat ja kaikki // Targetissa lasten kanssa osat 1 & 2, hengailin varmaan tunnin niiden kanssa leluosaston ja elektroniikkaosaston väliä rampaten
Bowwwling saksalaisten kanssa haha // mun alter ego Pilia oli surkee keilaaja // käytyäni au pair& hm luncheon LCC meetissä ilman omaa juuri työmatkalle lähtenyttä hostäitiä nautin taas lämmöstä // jaaa vaihteeks on taas hengattu Panerassa
Vähä mallilla taas // lapsia ootellessa // oon paras kahvinhakija t. Mä // aamuvirkkuna kohti Päivin hoodseja
Ahhaha story of my life! Nää kyselee aina arkisinkin ___myöhään___ illalla et oonko menossa viel johonki olettaen et mulla ois joku elämä tai jotain?! Sorry guys mut tohon aikaan mä useimmiten haluun vaan kaatua kuuman suihkun kautta sänkyyn katteleen netflixiä...
Lemppari smooothiee // Yks kivoimmista illoista vähään aikaan oli kun juhlittiin saksalaisten kanssa italia An synttäreitä //  jollain on menossa joissain asioissa vahva ite-vaihe, joten mulle jää aikaa ottaa selfieitä // tokalemppari smoothie
Loppuviikosta fiilistelin omia lukioaikoja kun jengi tanssi Suomessa wanhoja ja vietti penkkareita - ja tokaa kertaa tänä aikana kun oon ollu täällä en tienny et miten päin pitäis olla. Jouluna kaipasin kotiin, mut nyt oli ikävä kaikkia ja kaikkee koulusta. Hyyyvin haikeissa tunnelmissa meni siis varsinkin torstai, mutta eipä siitä mitään sen suurempaa koti-ikäväkriisiä ehtiny kehittymään, vaikka myönnän et vähän oisin halunnu olla Suomessa.
Ja arvatkaa auttoko et torstaina tätä froyoo haettaessa siellä soi Funin We Are Young? // tehtiin ystävänpäivämuffinseja Sydneyn kanssa // täs me leipurit // perjantaina autoin aamulla lasten kanssa ja menin ihan kauppaankin sit samalla rykäsyllä kun vein Jn kouluun
Perjantai 13. Or what mut täällä hajos lämmityssysteemit just kun pakkaset alko kiristymään joten peiton alla tarkeni justjust kera villapaidan, aamutakin, yökkärihousujen ja villasukkien // viikonloppuvapauden koittaessa tuli noutaja ja sain kyydin Päiville // mä ja joku kriippari // ostettiin kaupasta P. F Changsiä (XD) ja voi sitä iloa ja onnea kun paketin lupaama 8 käärylettä paljastuikin yhdeksäksi! Hienoja hetkiä ihmislapsen elämässä
Yks syy Päivillä crashaamiseen oli se, että perjantaina me päätettiin suht randomisti et lauantaina me lähetään ystävänpäivähössötystä karkuun Nyciin! Toisaalta jooo ois ollu kiva viettää kunnolla valentine's daytä kun kerran täällä ollaan, mut pakoilu oli just nyt parempi vaihtoehto haha. Eli joo mä en hirveesti sit karkeloinu ystävänpäivän nimissä kun lapsillakaan ei koulujuhlia ja luokkakamuille valentinesien (näillä oli M&M's näiden omilla naamoilla varustettuina, perus) antamisien lisäks ollu mitään, mutta täällä tää onkin enemmän rakastavaisten kun kaverien juhlapäivä. Meillä lähti siis bussi klo 5AM DCstä, joten herättiin kolmen maissa kun taksi noukki meiät vajaa neljä, mutta neljän ja puolen tunnin bussissa torkkumisen jälkeen tupsahdettiin suoraan keskelle Nyciä joten kannatti herätä! Aamu alko Starbucksissa ja melkein toivoin juovani kahvia, koska teellä ei oo oikein muhun mitään piristävää vaikutusta jota mä muutaman tunnin yöunien ja bussitorkkujen jälkeen ehkä oisin kaivannu..
Ette ikinä, ikinä arvaa mitä tän kuvan videossa tapahtuu! Vai oisko eka veikkaus ollu et lasken jäämäkee Central Parkissa ja törmään heinäpaaleihin ja about kuolen nauruun? // Mä ja Teddyn peppu American museum of Natural Historyn eessä // meikä samaisen mestan sisällä hihittelemässä kun jotain me vamuiltiin Päivin kans ja sit siellä vessassa olikin suomalainen nainen ahhaha // kuvista päätellen me ei tuolla muuta tehtykään kun otettu selfieitä, mutta se ei ole totta. Myös kävelimme ympäriinsä puhelimien ruutuja lasivitriinien sijaan tuijotellen eikä päästy sivistystä karkuun kun ulostietä etsiessä päädyttiin vaan aina uuteen saliin.
Vau antilooppeja // uuu norsuja // mursu!!!! // toteemipalm...paalu okei oltiin me siellä normaalejakin ja kierreltiin parin tunnin ajan ympäriinsä kaikkee ihmetellen, koska olihan toi nyt ihan mielettömän siisti paikka ja suurin ongelma oli se, että nähtävää ois ollu paljonpaljon enemmän kun aikaa. Mutta ihan supermielenkiintonen paikka, I'll be back!
Museoilmeet // metroiltiin ittemme Brooklyn Bridgelle räntäsateessa, joten ei tällä kertaa jääty paljon turistikuvia pidemmäks aikaa ihmettelemään sitäkään, mut paremmalla ajalla- ja säällä sitten! // P.R tajuutteko, niinku mä! // byebye kylmä ja luminen New York! Meiän bussi lähti iltakuudelta eli ehittiin viettämään isossa ompussa reilut yheksän tuntia, joka riitti kyllä tähän hätään mutta ei missään nimessä ollu vielä tarpeeks. Miten mikään aika Nykissä voi ikinä olla tarpeeks?
Kuten mainittu, siellä sato lunta kun lähettiin - ja niin oli satanu ilmeisesti muuallakin kun näytti tää ajaminen lähinnä onneks vaan vastaantulevien kaistalla vähän hankalalta. Ojaan luisuneita autoja, poliisien sulkemia kaistoja, kymmeniä ja kymmeniä oikeesti paikoilleen pysähtyneitä autoletkoja... Mekin jäätiin kyllä 45min aikataulusta jälkeen, mutta toiseen kaistaan verrattuna meiän tilanne oli siis hyvä. // Tiiättekö jo lähtökohtasesti parin tunnin yöunien ja kiireessä laittautumisen jälkeen olo, eikä naama sen koomin oo mikään hohdokkain, mutta mä olin vielä onnistunu unohtamaan ripsarin kotiin ja koska mun vaativat ripset toimii vaan yhellä tietyllä ripsarilla niin lainaripsarista huolimatta olin aika kaljurottaripsi koko päivän. Tähän vielä kävelyä räntäsateessa, bussissa nuhjailua ja 20h hereilläoloa... Eli joo tää on paras kuva musta koko päivänä haha. // Sunnuntai meni koomaillessa ja harmaan sävyjä leffassa katellessa // vaikka viikonloppu oli huikee, on nyt ihana olla taas kaikessa rauhassa omassa sängyssä ja valmistautua huomiseen presidentin päivään eli lasten ja onneks hdn vapaapäivään.

6 kommenttia:

  1. Tykkään tosta sun lätsästä NYC-kuvissa! :)

    VastaaPoista
  2. Tänkjuuu! Lieri oli hyvä valinta räntäsateeseen hahhah

    VastaaPoista
  3. hei mikä olit siun penkkareissa? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa olin cheerleader Gleestä, vähän niinko Quinn Fabray!

      Poista
  4. Näitä kuvia ku kattelee, niin tulee sellanen olo et vois opetella olemaan normaalisti.. XD

    VastaaPoista