3. marraskuuta 2014

Jonkun mielest meininki liian letkee, mut mä rakastan joka hetkee

1. Poikain kanssa froyolla tänään! Hd ja mitalihai Syd oli la-su uimakisoissa ja pojat oli jotenki koko viikonlopun suht hermojaraastavalla päällä joten mentiin poikien kanssa Sweet Frogiin että hm sai ees hetken rauhassa jatkaa talon remppailua. Nää kun on asunu täällä vasta pian puolisen vuotta, niin kokoajan on jonkin osan jonkin asteista parantelua meneillään. 2. Happy mie vaan 3. Meiän talon ikkunoissa oli perjantaina kaikenlaisia tollasia tarrajuttuja mitkä näytti coooleilta kun ulkona oli pimeeyä ja sisällä oli valot 4. Osallistuin kans joidenkin ritiläjuttujen maalailuun jee 
1. Näiden nurkilla sijaitsee hostlapsien tuleva high school jonka homecoming paraati kulki perjantain ihan tästä meiän viekusta, niin lapset meni innoissaan keräilemään kaduille heitettyjä karkkeja ja mä vähintään yhtä innoissani nautin siitä kuuluisasta high school spiritistä joka näistä "klikeittäin" meiän ohi marssivista jenkkinuorista oikein huoku! (Multa on videoo instasta) 2 & 3. Perjantaina juniorin pre-schoolilla oli myös oma paraati jota me V:n kanssa mentiin kattomaan 4. Siis kuinka maailman vaikeinta on löytää tarpeeks pitkälahkeisia nahkaleguja... Ja sit kun lahkeen pituus alkaa olla kohillaan, niin ympärysmittaa löytyy ihan liikaa! Mun lempparipöksyt eli tekonahkalegut alkaa vedellä viimesiään ja haluisin saada uudet tilalle mutta eiiii!
1. Kotoo raahattua lakritsiteetä marraskuun kunniaks (tsekkasin tosin jo et Amazonista ainakin saa tilattua Clipperiä kun en oo paikallisista kaupoista sitä ainakaan vielä bongannu) 2. No sitä uunilohta, perunamuusia ja maitoa *hearteyes* Pakko itekin sanoo et kyllä mun kelepaa!! 3&4. Pienimuotosen identiteettikriisin paikka: mulla näky oikeesti juurikasvua!!! Joojoo oon wanhoista asti aina sillon tällön värjäilly hiuksia aina vaan tiheempään tahtiin, mutta siis enkö mä oikeesti oiskaan blondi enää?! On mulla aikasemminkin tukka huomattavasti tummunu värjäysten välissä, mutta tää oli musta jo hälyttävää (ja masentavaa). Ei toi luonnossa yhtä pahalta näyttäny eikä muut kuulemma ees huomannu sitä, mutta tän entisen oikeesti blondin mieltä tää järkytti perin juurin. Freesasinkin sit heti värin takas kauttaaltaan mahdollisimman vaaleeks ja oon taas onnellinen. Tiiän että mun hiusten suhteen suurin ongelma löytyy pään sisältä eikä ulkopuolelta, mutta minkäs sitä pakkomielteilleen mahtaa, haha. 
1. Kyllä, hieraskaa vaan uudestaan silmiänne mutta ne joulukoristeet on ja pysyy meiän takan reunalla! Ne saapu kauppakassissa 31.10 ja kotiutu takan reunalle 1.11. Myös osa joulukuusesta on jo olkkarissa. Ei kai siinä. 2. Gamenight 3. Lauantaiaamuna tein sen virheen, että päästin uutta autoaan esittelevät pojat mun huoneeseen, sillä tännehän ne sit jäi pariks tunniks tuijotteleen netflixiä mun sänkyyn.. 4. Trick or treating
1. Niinkun mä instassa uhosinkin, tää Forever21n huivi tuli mun kaulaan jäädäkseen. 2. V:n lempparipuuhaa josta nautittiin 50min putkeen viime viikolla kun poissaolopäivien takia piti hoitaa aivoloman rästihommia 3. Täysin lavastettu tilanne: en oikeesti aja, juo smoothiee ja ota kuvia samaan aikaan (2/3 usually). Matkalla Tysons Corneriin puhumaan suomea pitkästä aikaa!!! 4. Täällä syksy on vielä tässä nätissä vaiheessa joka kestää täällä paaaljon pidempään kun Suomessa. Täällä syksy on myös ihanan aurinkoinen ja lämmin - viime ma asteita oli +26 ja vielä ens viikollakin lämpöasteiden pitäis kivuta parin kympin paremmalle puolelle - yes please 
1. Where the magic happens eli mun virallinen meikkauspaikka 2. Oon kai alitajuntasesti joku kokolattiamattovihaaja, sillä viikottain mä kaltoinkohtelen tätä mun huoneen mattorukkaa millon kuorruttamalla sitä kynsilakalla tai pikaliimalla, millon hukuttamalla glitteriin ja millon onnistun jättämään taiteellani lähtemättömän vaikutuksen... 3. Lovin' my free mornings 4. Valmistautumassa halloweeniiin
1. Kerroinko jo mun rakkaudesta tätä huivia kohtaan? Ei haittaa, tää ansaitsee kaiken saamansa huomion 2. #pihlahoitaa. Tilanne oli täysin hallinnassa vaikka silmät ehkä olikin sidottuna. Kyseessä ei siis ollu vallankaappaus, vaan ihan tavallinen retuperjantai. 3. Wild saturdaynight 4. Ja peaceful sundaymood
1. Target-reissut ei ansaitse panostusta eli kuvassa on kauppatasolle upgreidattu ryönälook. Tää paikallinen pukeutumiskulttuuri on kyllä selvästi saanu musta jo jonkinmoista otetta, sillä vaikka tässä kuvassa jalassa on farkut ja normikengät, niin yks päivä huomasin käyttäväni pipoo ja baltsuja samaan aikaan. Mulle toi combo kuuluu samaan kategoriaan kun minihame ja uggit - hot OR cold, not both so make your decision. 2. Pumpkiiins 3. Jeee villikset 4. Joku pirtee aamu netflixin parissa 
1. Uutuuttaan hohtavat platinablondit 2. Chipotle burrito *hearteyes* Miks en oo käyny aikasemmin? Ihan superhyvää 3. Täälläkin on iltasin jo niin vilu et takkatulen äärellä on talon paras paikka 4. Tärkee random jalkakuva, there you go

Off topic // Otsikon takaa löytyvät Kasmirin biisit on ollu varsinkin viime viikolla kokoajan soitossa ja parasta onkin laulaa täällä suomeks kun kukaan ei tajuu mitään!  // Valvoin eilen aamuviiteen ja kello on nytkin jo 1.30am ja aamulla pitäis yrittää herätä ihmisten aikoihin, sillä lapset on ma&ti kotona kun niiden opeilla on jotain koulutusjuttuja... Sanotaan vaikka niin että en mä (ainakaan vielä) oo repimässä pelihousujani, mutta en myöskään oo ratkeemassa riemusta varsinkaan tän viikonloppusten käyttäytymisien jälkeen // En myöskään oo superinnoissani huomisesta LCC safe driving meetistä enkä paikallisen ajokortin hankkimisesta // Mutta vaikka mulla edelleen on vähän lusmu olo kun teen muihin auppareihin verrattuna tosi vähän, niin on ollu superkiva kuulla että hostit on ollu tyytyväisiä ja kaikki oli vaan "awesome ja perfect", koska mä tykkään myös niin paljon olla täällä.

4 kommenttia:

  1. Millä sävärjäät oikeen tukkaas et saat siitä noin vaaleen :D Täällä tuli eilee jo ekan kerran lunta...nouuuu! Mutta hyvä että siellä on noin lämmin haha x) terkuin, katkera...

    VastaaPoista
  2. Ja mistä kuuntelet musaa ku mä en ainakaa spotifyn enkä youtuben kautta pysty kuunnella esim. Kasmirin kappaileta :( tai yhen taisin pystyä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaalein täältä löytyny väri oli joku Lorealin platinablondi väri:-) oh myyy, varmaan siellä tuli jo lunta!! Ja multa löytyy spotify premium kun mäkään en millään muulla saanu kuunneltua...

      Poista
  3. Mua stressaa täällä toi tukan värjäys, mitä jos en osaa XD en oo eläissäni värjänny kaupan väreillä ja nyt pitäs tehä juuri ja raidat... on nii kallista käydä kampaajalla. En tiä miten selviän...

    VastaaPoista