12. marraskuuta 2014

It's not a bad day, you're just hungry

Viikon keskikohta kaikkine lasten aktiviteetteineen ei muutenkaan lukeudu mun lempipäiviin iltapäivän kaaottisen kiireen takia, mutta tänään ees aamupäivän vapaus ei piristäny. Siinä missä maanantaina olin ihan kuolemanväsyny ajokortti-reissun jälkeen juostuani iltapäivällä kaupasta kauppaan ja simahdin älyttömässä pääkivussa kahentoista maissa, oli tiistaina ihana herätä 10 tunnin yöunilta ja chillailla vaan koko aamupäivä tekemättä mitään. Ei ehkä olis pitäny nauttia siitä niin paljoo, koska tänään sain tilaamattani taas kotipäivän kansainvälisen lounastapaamisen sijaan, sillä hampparinkiilto silmissä lähtöä tehdessäni tajusin et niin tosiaan, hd:n auto otti tossa vähän osumaa rekasta joten se lähti töihin sillä laivalla jolla mä yleensä ajan. Nyyyyh. Kello oli nimittäin jo sen verran et muut oli ehtiny jo ruokapaikalle ja meikä jäi himaan nuolemaan näppejään. 

No ei siinä sitten, taltutin sit parin päivän tiskivuoren laulattamalla tiskikonetta ja siivosin mun huoneen, jee. Eniten mua kuitenkin harmitti etten saanu sitä hampurilaista ja meillä ei ees ollu mitään ruokaa! Eikä täällä ilman autoo kauheesti lähetä minnekään.. Leivänpaahdinkaan ei toiminu. Kiitos universumi. 

Kaiken lisäks mä en saanu eilen unta kun vasta joskus viiden aikaan ja heräsin kuitenkin semi aikasin koska kuvittelin lähteväni syömään.. Eli summa summarum istun tällä hetkellä väsyneenä ja nälkäsenä uimahallilla, ajattelen hampurilaisia ja haluisin nukkumaan. #aupairhighlife indeed. Onneks lapset sentään on kivoja. Ja illalla mua oottaa puhtaat lakanat, niihin kelpaa sit nukahtaa kunhan tästä päivästä on selvitty. 

// ILTAEDIT: Päiväparka parani huomattavasti iltaa kohden kun 1. Sain ruokaa ja 2. Olin kyllänen. Lapset käyttäyty esimerkillisesti hallilla ja juniorin kanssa tunnin venailu ilman aktiviteetteja suju loistavasti & V:kin sai luettua 17min hallilla, success! Dinnerin jälkeen muksuille kelpas kaikenmaailman leikkien sijaan mun huoneessa hengailu joka oli tälle väsylle aupparille enemmän kun tervetullu vaihtoehto! Heitettyäni Sydin tanssimaan jatkoin mä matkaani Päiviä moikkaamaan  ja piristäneen Panera Breadin tee/kahvihetken jälkeen hain kaupasta keksejä ja linnottauduin tänne omaan sänkyyn suunnittelemaan nukkumaan menoa. Not so bad day after all! 

2 kommenttia:

  1. Ei vitsi tää sun blogi on ihan sairaan ihana ja lukemisen seurauksena oon itekki alkanu haaveilla aupairiks lähtemistä lukion jälkeen! :)
    Olis tosi kiva jos voisit kuvata joskus videon missä olis vaik pariin minuuttiin tiivistettynä aupairin tavallinen päivä tai miks ei vaikka kokonainen viikkokin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vauu kiitos paljon:-) suosittelen kyllä täysin auppariks lähtöä, mä oon ainakin tykänny kauheesti!! Ja hei jos tulee jotain kysyttävää niin kysy ihmeessä:-) Toi video on superhyvä idea ja jotain tollasta tiivitettyä juttua oonkin harkinnu toteuttavani, mutta toistaseks se on ollu vielä ajatuksen tasolla mut ehkä mä pian saan aikaseks kuvattua jotain:-D

      Poista