22. lokakuuta 2014

Catching up

Tällä kertaa luvassa olis mun puhelimeen tallentuneita hetkiä about viimesen viikon ajalta, eli näinkin ihmeellisiltä mun meiningit täällä suuressa muailmassa on näyttäny viime aikoina:

1. Tältä näyttää mun tavallisin aamupala/välipala/iltapäiväsnack: hedelmiä, pähkinöitä ja maustamatonta jugua 2. Paransin tänään mun ennestäänkin erinomaista elämänlaatua ostamalla maailmankaikkeuden pehmosimman aamutakin 3. #friyay 4. Uimahallihengausta
1. Suru-uutisten (lähin frojomesta on näin talviaikaan vaan 3. päivänä auki) bongasin sen vierestä smoothiepaikan josta saa tollasia jättimäisiä smoothieita vähän reilulla neljällä dollarilla! Ja toi ainakin oli superhyvää, uus lempparipaikka löyty! 2. Tajusin että meiltä parin minuutin matkan päästä löytyy Five Guys ja kävinkin heti hakemassa mun mielestä toisiks parasta hampparia lounaaks maanantain kunniaks (ykkösenä on nykyään Fuddruckers jossa burgerin saa kasata ite). 3. Karkki-ikävää 4. Onnellisena eilen huipun maanantain jälkeen.
1. Tän päivänen outfit joka osottautu vähän kylmäks kun yhtäkkiä alko sataa ja tuulla kun viimestä päivää. Ja tietty just sillon kun oltiin futiskentillä.. 2. Oon koukussa. Ei lisättävää. 3. Tähän se hymiö jossa rahalla on siivet.. Laukku on (nyt saa nauraa) Steve Maddenin ja ostin sen Rossilta vajaalla parilla kymmenellä dollarilla koska se oli söpö. Brändihuoraus ei siis oo vieny mua koskaan mukanaan ja siks Rossilla kierrellessä naureskelinkin vaan suurimman osan ajasta itelleni kun noi merkkikamat ei oo ihan mun juttu.. Kenkien alkuperästä kotia en muista, mutta mulla ei ollu täällä nilkkureita joten asiaan oli saatava muutos. 4. Lazysundayn höntsä
1. Outfittiä lempparihameessa viime viikolta 2. Mun perusruokaa osa 2: avokadoleipää 3. iPhone-elämän parhaita puolia on se, että kivoja kuoria löytyy tosi helposti. Tää 5s tuntuu oikein vetävän uusia covereita puoleensa! Eikä tää iElämä enää ees ärsytä niin paljoo. Melkeen jo tykkään tästä! 4. Ruoan venailua
1. ILMAN KÄSIIIII koska täällä tankatessa ei tarvii vaivautua pitämään ite tosta letkusta kiinni! Ihan juhlaa toi tankkaaminen kun bensa on niin halpaa Suomen riistohintoihin verrattuna, eli melkein harmittaa ettei mun tarvii maksaa bensoja. Melkein. 2. Sylivauva-juniori 3. Oon yrittäny opetella elämään maan tavalla ja ettiny legginsejä kotipöksyiks, mutta eihän näiden tappijalkojen legut oo mulle hyviä! Tänään löysin vihdoin ihan hyvältä vaikuttavat yksilöt, mutta pitää nyt varoo ettei tää leguelämä karkaa kodin ulkopuolelle... So far oon siis höntsäilly kotona oikeissa housuissa. 4. Kun frojopaikasta on frojo loppu ja joudut tyytymään smoothieen koska oot laiska etkä jaksa mennä muualle (smoothie oli kyllä hyvää mutta koska sitä terveellisyyttä ei voi pilata karkkitoppingseilla niin toihan maistu ihan no, terveelliseltä!
1. Terkkuja majasta! 2. Täykkärit on kateltu ja jatkoin siitä mihin jäin; HIMYM once again 3. Pojat oli eilen maailman sulosimpia kun ne yritti piiloutua nukkumatilta eilen kapuamalla mun sänkyyn nukkumaanmenoajan kieppeillä ja kuunneltiin sit 4veen lempparibiisiä Scream and Shouttia mitä se aina ite haluu kuunnella:-D 4. Viime maanantaina oli Columbus day ja lapsilla ei ollu koulua eli mulla oli eka "aikanen" herätys klo 8.30 ja  7min hostmomin lähdön jälkeen muksut sekos. Sanotaanko vaikka niin, että ne ei oikein osaa pelata nätisti yhessä... Joo ei ollu mun elämän parhaita aamuja mutta päivä parantu huimasti iltaa kohti!
1. Lapsien venailua bussipysäkillä 2. Kuvassa esiintyy maailman kahdeksas ihme: suklaa josta mä en tykkää. Hersheyn cookies&cream on ihanaa mut ton normisuklaan makumaailma on sama kun halpisjoulukalenterien. Kyllähän suklaata toki aina syö, mutta ei toi kyllä hyvää oo! 3. Goood night pirteän oranssilta näyttävä minä 4. Ai mikä addiktio?!

8 kommenttia:

  1. Moikka! Kokonaisuudessaan tosi kiva blogi sulla, ihana ulkoasu ja tosi kattavia postauksia, mistä yllätyin iloisesti! Kuvat sais tottakai olla vähän laadukkaampia ja ainakin isompia, mutta se ei oikeastaan jäänyt paljoa häiritsemään. Tsemppiä sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Kiitos paljon, kiva kuulla:-) joo kuvat häirii jonkun verran muakin, mutta jotenkin sen järkkärin kaivaminen on niin ylitsepääsemättömän vaikeeta täällä:-D

      Poista
  2. Ihana toi uus ulkoasu! :O miten sä osaat tehä näitä? I'm impressed :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa emmie tiiä, kunhan vaan aina kokeilen kaikkee:-D mutta kiiiitoskiitos!

      Poista
  3. Uus lukija ilmottautuu! Sulla on ihan sika makee tää ulkoasu ja sun tekstiäs on helppo lukee, kirjotat jotenkin tosi rennosti (voiko noin ees sanoo??) :D Ite oon menossa auppariks nyt ens kuussa, eka nopee pesti Pariisissa ja sit lähen Englantiin :-)

    https://ofwanders.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiitos paljon:-) vau kuulostaapa hyvältä tollanen combo, pitääkin mennä lukee enemmän sun blogista!

      Poista
  4. Hei ihania postauksia:)! Hyvä että meneee hyvin :)! Innolla odotan Jenkiien joulufiilistelyä. Onko siellä oikeesti niin mega isot valaistukset kun leffat antaa ymmärtää :)) heh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla!! Joo mä oottelen kanssa jo innolla että jouluaika lähtee täälläkin kunnolla käyntiin, jännä nähä että meneekö koristelut sun muut ihan överiks:-D

      Poista