1. elokuuta 2014

skypeselfies ja niiden seuraukset

"Pidän tän blogin ajan tasalla..." Yeah right. Pitäis oikeesti nyt koittaa tsempata ja opetella päivitteleen useemmin, koska haluisin sit aupparina olla yks niistä blogaajista jotka kertoo kuulumisistaan aktiivisesti koska niitä blogeja on ollu kaikkein mielenkiintosin lukee (ja koska en kuitenkaan opi vastaamaan viesteihin niin kaikki (iskä) suomessa tietää et kaikki on hyvin, heh)! Mut tän kuukauden pienimuotonen hiljasuus ei suinkaan johdu siitä, etteikö mitään olis tapahtunu, päinvastoin! Tänä aikana nimittäin oon mm. ottanu selfieitä ennen ja jälkeen skypetystuokioita sillä...
...Oon saanu edellisten matchien lisäks vielä kolme matchia lisää. Oon siis oikeestaan kokoajan ollu matchattuna jollekin, sillä sen jälkeen kun toi toka match kariutu olin pari viikkoa varattuna yhelle perheelle New Yorkin läheltä (mutta ne valkkaskin toisen tytön joka oli kuulemma niillä eka matcheissä, buhuuu) jaaa sit vielä about viikon yhelle toiselle perheelle jonka kanssa ei myöskään ollu ihan sellasta joojoo tonne-fiilistä (vaikka nekin asu NYCin lähettyvillä) mutta sitten tuli viides match ja BOOOM mä oon lähössä!

Mua ei siis valitettavasti kutsu NYC eikä Californian biitsit, mutta vaikka myönnän että se pikkasen harmittaakin niin se ei kuitenkaan haittaa, sillä perhe vaikuttaa ihan huipulta ja meikkis reissaa siis Virginiaan, Washington DC:n lähettyville eli ainakin muita au paireja pitäis riittää, jee! En oo siis missään nimessä oikeesti katkera mun sijainnista, vaan superinnoissani! 

First things first koska it's all about location (not), mutta niin kenen kanssa mä siis tuun vuoteni viettämään? Hoidettavana mulla on kolme lasta eli yks 10v tyttö ja poitsut 7&4v. Tekemistä siis pitäis riittää:-D Lisäks perheestä löytyy äiti, isä ja koira! Ihan huippua et siellä on kans labbis kun tänne kotiin jää kuitenkin pari karvakuonoo mua venaileen. Tää mun tuleva usa-koti on sellanen kunnon jenkkitalo uima-altaineen sellasella perus jenkkityylisellä esikaupunkialueella, eli on siistiä päästä näkemään kunnon jenkkimeininkiä! Lisäks olin innoissani kun nää kerto tykkäävänsä juhlia kaikki mahdolliset joulut, kiitospäivät, halloweenit jne oikein perusteellisesti kaikkine övereine koristeineen - can't wait! Parasta oli et nää oli oikeestaan eka match jotka oikeesti vaikutti tosi mukavilta ja hauskoilta heti alusta lähtien ja heti oli rentoo jutella näiden kanssa, eli tuli heti sellanen hyvä fiilis joten oon tosi innoissani lähössä sinne. 

Mun pitäis saapua New Yorkiin training schoolille 8.9 eli jep, reilun kuukauden kuluttua. A-pu-a. Mähän sanoin et oon valmis pakkaamaan kamani kasaan vähän nopeemmallakin aikataululla et sitä saa mitä tilaa:-D Ei sillä et on tosi kiva et lähtö on suht pian, sillä oon niin malttamaton, mut vähän hirvittää et tässä ajassa pitäis saada kaikki asiat hoidettua.. Mut mielellänihän mä ne hoidankin että pääsen sit lähtemään!! Silti, wish me luck...

Mun yleisfiilis on siis tositosi innostunu ja ootan innolla lähtöö, mut kyllä nyt jo hiipii aina välillä pieni pelko takaraivoon ja sitä alkaa miettii että mitä onkaan tekemässä. Mut kuitenkin oon aina palannu happyhappy can't wait-fiiliksiin, eli ei todellakaan kaduta! Jospa mä nyt innostuisin postaileen tännekin kun homma oikeesti etenee, eli toivottavasti palaillaan pian!

11 kommenttia:

  1. Haahaha eikä mulla tuli kylmät väreet ku luin tän:-D Ihan mielettömän upeita juttuja sulla tiedossa, tsemppii ihan hirveesti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niiiimpä, en malta oottaa et mitä kaikkee tuleekaan tapahtumaan:-) Mut kiiitos tosi paljon!!

      Poista
  2. hah, ihmeellinen arki kolmen lapsen kans.. nauran tässä partaani koska mulla on enää puol vuotta jäljellä. tsempit lähtövalmisteluihin ja -paniikkiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan et ihmeellistä siitä nimenomaan tulee xd Onneks sun lasten taltuttamisvinkeillä tuun selviämään ja oon heti alussa jo ihan pro vai mitä? kiiitos, tsemppiä tässä tarvitaaan:-D

      Poista
  3. wouuu hullua, onneks olkoon ja huippuu odotteluaikaa&reissua ! :--)

    VastaaPoista
  4. Moi Pihla! Aloin laittaan sulle viestiä ku täs aupair-blogeja lukiessani löysin sunkin blogin ja huomasin et säkin oot lähdössä auppariksi samalle alueelle ku mä, ite lähen Virginian Arlingtoniin 2.9. kans Cultural Caren kautta. Kiva, et siel on sit muitakin suomalaisia auppareita lähellä. Mulla ei oo viel omaa blogia mut oon kyl aatellu et alan sitä pian kirjoittamaan. Ootan ihan innolla lähtöä, iiiiikkss kuukauden päästä sitä siellä jo ollaan :D eli samat fiilikset täälläkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Jeee kiva kun laitoit, ihan sika kiva kuulla et mennään samoihin aikoihin samoille mestoille:-) Jooo tee ihmeessä blogi, olis kiva lueskella. Ihan hullua et on enää niiin vähän aikaa, mut hyvällä tavalla!

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea perheestä!:) Meillä on lähtö samana päivänä, sain final matchin viime viikolla ja minuaki vähä hirvittää miten saan kaikki asiat hoidettua tässä reilussa kuukaudessa!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos samoin!:-) Vauuu jee, vitsi meillä meni sit ihan samoilla aikatauluilla koska munkin final match tuli samoihin aikoihin kun sun! Mun mielestä on niin hassua aatella et joillain on tyyliin puolkin vuotta aikaa hoitaa kaikkee ja sit meillä kuukausi vaan:-D

      Poista