3. heinäkuuta 2014

uutta putkeen

...eli uutta matchia pukkaaa! Eka match siis tuli ja meni sanaakaan vaihtamatta, mutta kauaa en päässy sen perään surkuttelemaan kun suunnilleen samantien tuli ilmotus uudesta matchistä! Tällä kertaa kyseessä on vähän isompi poppoo eli mua kutsuis neljä alle 10v lasta vanhempineen Washingtonin viekusta jostain pikkupikkukylästä. Hakemusta lueskellessa tää porukka vaikuttaa hirmu mukavalta joten olinkin innoissani kun täältä oli laitettukin heti sähköpostia mulle, eli jeee pääsen jutskailemaan näiden kanssa! Huomisen to do-listalla oliskin heti ekana laittaa sähköpostia toiselle puolelle maailmaa, jännää. Mä ilmottelen taas et miten tilanne etenee, pidetään peukkuja!

ps. Niin paljon kun mä vihaankin kuvattomia postauksia, oon tullu siihen tulokseen et mieluummin kuvattomia kun kliseisillä au pair-aforismeilla täytettyjä postailuja:-D Kyllä mä aina johonkin väleihin niitäkin tuun varmasti iskemään ja koitan keksiä jotain muutakin kuvamatskua sillä nää tälläset käy pidemmän päälle tosi tylsiks!

6 kommenttia:

  1. Heippa näin tosta oikeelta että oot tulossa Virginiaan! Ite oon just harmi vaan lähössä paria viikkoa ennen, mutta mihin päin tänne tuut? Mun perheeseen tulee mun jälkeen myös suomalainen au pair :-) me asutaan tässä ihan 2 min tysons corner shoping mallilta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, aai voi vitsi:/ Mut mä tuun asumaan sen Dullesin lentokentän viekussa, eli en ihan siellä mut suht lähellä siis:-)

      Poista
    2. Okei no joo eihän se oo matka eikä mikään! Pitääkin vinkata sille mun seuraajalle =) Täällä on muutenkin aika paljon suomalaisia että jos halut yhteystietoja niin voi laittaa facebookissa (Satu Tolkki) tai blogin puolella viestiä. Ja aivan ihana tää sun blogin ulkoasu!

      Poista
    3. Jeees vinkkaa ihmeessä, ois tosi kiva:-) Jooo hei mä lisään sut vaikka facebookissa kaveriks koska ois tosi kiva olla yhteyksissä muihin suomalaisiin! Ja kiiitos superisti!!

      Poista
  2. Heippa, kiva et laittelit viestii mun blogin puolella! Vastasinki sinne et samana päivänä ollaan näillä näkymin lähdössä, eli 8.9! :) Huippua! Eli Virginiastako sulla on perhe varmistunut vai kuinka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee toivottavasti me lähettäis samana päivänä, ois niin kiva!! Joo mä vietän vuoteni tosiaan siellä:-) Kattelin sun blogista et sä pääset Connecticutiin, harmi et ollaan sit niin pitkän välimatkan päässä:/ Mut ainakin voidaan fiilistellä (kriiseillä) yhessä tätä lähtöö toivottavasti ihan sinne training schoolille asti:-D

      Poista