5. maaliskuuta 2015

Ihmeellinen Ameriiikan arki

...ööm or not. Faktahan on se etten oo viime aikoina tehny yhtikäs mitään! Tai siis oon tehny paljonkin, mutta en mitään tuikitavallisuudesta poikkeavaa. Ihan perushuttua siis vaan, mutta koska se ei oo estäny mua ottamasta kuvia niin laitetaan nyt sit nääkin jakoon.

Oon viimeaikoina tehny vähän pidempiä päiviä, mutta älyttömän kivoja sellasia. Ei voi olla kun kiitollinen tästä hostperheestä. Oon syöny (liian) hyvin koska viikonloppu ja Päivin pinaattirisotto ja tietty pitkän&piinallisen etsinnän tulos; edible cookie dough! God bless America. Jälleen on (kaikkea muuta kun) nautittu lumesta, lumisateesta ja pakkasesta mutta kovasta ne povais et tän päivänen lumimyrsky ois vuoden vika, yes please. Ja niinkun aina, mun elämä on pitäny sisällään paljon kahvilahengailua, froyoo, smoothieita, ympäriinsä ajelua ja nyt uutena juttuna leffoja (viime viikonlopun aikana 6kpl). Ei mulla muuta. Puolen vuoden rajapyykki on käytännössä jo ihan käsien ulottuvilla ja en vois olla ilosempi siitä että jäljellä on vielä vähintäänkin yhtä paljon. 

6 kommenttia:

  1. Onko sun hiukset oikeesti ton väriset? Ihana blogi!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiii valitettavasti enää oo, nää on vaalennuksien ja hopeashampoiden ahkeran käytön lopputulos:-D kiiitos paljon!!:-*

      Poista
  2. Se tunne ku vielä olis edessä vikat kirjotukset ja teen kaikkee muuta ku luen niihin! Oon lukenu ihan sikana au pairien blogeja ja pikku kuumotus alkaa tulla ku itellä kohta alkaa matching! :D Oon siis lähössä lukion jälkeen ainakin vuodeksi au pairiks :) Ihana blogi sulla, tykkään sun tavasta kirjottaa! Oon saanu paljon hyviä vinkkejä, et kiitos superisti sulle! Saako kysyä, onko sulla Suomessa oottamassa koulupaikka vai haetko kouluun vasta kun tuut takas Suomeen? (muistelen siis että oot vielä lukiopohjalla ja oletan että jatkat opiskelua;) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä muistan kyllä ton tunteen:-D ja myös sen kuinka kiva oli upputua auppariblogeihin ja fiilistellä omaa lähtöö! Kiitos tosi paljon, kiva kuulla ja tsemppiä sulle haku-prosessiin!! Jeees kyllä, lukiopohjalla ollaan ja tarkotus olis toki jatkaa vielä opintoja mutta mitä ja missä onkin sitten aaaivan eri asia:-D eli mua ei (valitettavasti) oottele koulupaikka Suomessa, mikä on tietty siinä mielessä hyvä että mikään ei rajota mun eloa täällä;) mutta nyt oon kyllä tajunnu että tää mun syyskuussa tulo ei ollu ehkä paras mahollinen ajankohta mahdollisten tulevien opiskelujen kannalta, mutta tehty mikä tehty:-D

      Poista
    2. Okei, ku mietin itekkin tuota mun jatkokoulutusta, et mitenhän sen kanssa käy jos en nyt onnistu saamaan koulupaikkaa :D No mut heeei, kyllä säkin ehdit opiskelemaan vaikka koulupaikka ei odotakkaan sua täällä Suomessa! :) Ehditpähän ainaki miettiä et minne haet sitte ku tuut takas!

      Poista
    3. Niiimpäniimpä, sillä asenteella mä täällä oonkin että kyllä tässä vielä ehtii opiskella, joten samat sanat siis sinne jos ei vielä irtoo koulupaikkaa:-D

      Poista