23. maaliskuuta 2015

Viime aikojen meiningit

1. Parin viikon lumimyrskyn aikaansaannoksia 2. Ja lumipäivien viettoo 3&4. Tyttöjen kans viettämässä iltaa
1&2 Cheesecake Factory-jämiä omassa sängyssä ja ilosena paikan päällä 3. Päivi I'm coming-selfie 4. Olive Gardenissa illallistamista (ei ollu mikään maata järisyttävä kokemus)
1. Keväistä 2. Illalla kotiin tullessa/aamulla avattuani oven on näky mun huoneen edustalla usein tää... 3. Jeejee 4. Aamuduuneja
1. Storhandlausta 2. Brunchin' 3. Hahhah mielikuvitus huipussaan 4. Vähän shoppailua
1&2. Ylhäällä ja töissä ennen auringon nousua 3. Aaamupalaa 4. On täällä onneks alkanu vähän lämpeneenkin
1. Rotanhännän fiilistelyä... 2. ..Ennenko mun päässä napsahti. Sakset nimittäin ehheh 3. Aurinkoooooo 4. Finn Crisps ja avocado on parasta
1. Sinne meni ne hiukset 2. Leikin myös kampaajaa 3. Yöajelut 4. Mun (pikku) bun ahhah
1. Cinderella ja cookie dough bites, njaaaah 2. Like father like daughter 3. Till DC 4. Vihdoin Shake Shackkiii
1. St. Paddy's parade in da DC 2. Ja sähläsheikkiä kun mun tilauksen kans oli vähän ongelmia niin sain sit kaks pirtelöö 3. Aamupalaa terdellä 4. Säälittävä töpöletti
1&2. Goinggg out 3. St. Patrick's dayn tunnelmissa 4. Terdehengailua
1. "I admire your choices" kommentoi kassalla mua ennen oleva mies kun kävin ostamassa vähän jenkkiherkkuja 2. Mä vaan 3. Hakemassa suomivieraita lentokentältä torstaina!!! 4. Ja perjantaina me sit kierreltiin koko päivä kaupoilla ja oltiin liikkeessä about kellon ympäri
Lauantaina suunnattiin Alexandriaan fiilisteleen old townia ja kieppaseen sielläkin outleteilla ja Walmartissa haha
1&2. Lunchin' 3. Lepotauko irtsareiden kans 4. Illan dinnerillä toisilla oli enemmän onnee kekseissä kun toisilla (bongatkaa taustalta toi pieni paperinsuikale joka paljastu yhestä keksistä)
1. Sunnuntaiaamuna hostit halus et mennään kaikki yhessä "jäähyväis"brunssille kun viikonlopun täällä majottuneet suomivieraat oli jatkamassa matkaa 2. Brunssin jälkeen lähettiinkin DChen turreilemaan 3. Muutkin makoili Washington monumentin juurella niin mäkin sit - turistihuijaus I'd say 4. Jeee
1. Käytiin tsekkaamassa valtava Arlington Cemetery 2&3&4. Sekä nää muut turrekohteet national mallin ympäriltä
1. Moikkaamassa Lincolnia 2. Jätskiä jääpalalla 3. Parkkeerattiin Homelandin rakennukseen joka edellytti sekä auton että meiän turvatarkastuksen, jännää 4. Jep siellä mä turreilemassa, lapsimagneettina lasten ympäröimänä myös vapaapäivänä

7 kommenttia:

  1. Eikä irttareita!! Itken verta ahah :D mäki haluun..

    VastaaPoista
  2. Ahhaha ymmärrän, ootin noita kyllä aika innolla:-D ei varmaan lohduta et sain myös Mignon-munia ja fazeria?

    VastaaPoista
  3. Ootko koskaa ajatellu tehä videoita? Ois tosi kiva nähä tyylii millasia sun päiväs on tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo oon mä, mut ainakin tällä hetkellä tekniset ongelmat aka mobiililaiteet vähän jarruttaa kun en tiiä miten saisin näillä muokattua, mutta we'll see, ehkä mä koitan saada jotain aikaseks!

      Poista
  4. Ai on olemassa useempikin olive garden... Meki käytii just nykissä. Ei ollut mikään maata mullistava paikka munkaa mielestä :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jeees täältä löytyy kans, mutta tuskin tulee mentyä uusiks:-D

      Poista