26. tammikuuta 2016

Not so lately

En tiiä miten tuun enää ikinä selviämään syksyistä jotka ei oo pitkiä, nättejä ja lämpimiä & tää toppaliivi on kasvanu muhun kiinni
Mut asemoitiin mun huoneeseen vakoilemaan talon uusia omistajia & fiilistelin itsenäisyyspäivää
Christmas in California be like & lenkkimaisemia
I mean, who doesn't & joulufiiliksiä. Tai niiden puuttumista to be honest
Jouluostoksilla & välillä on pakko huijata ittensä fiksumman näköseks
Every-freaking-time. Hila oli tosin uus & yeah I'm living the dream
Tsekatkaa toi koristelu-arsenaali & viikonloppujuttui
Noi söpöt ei nauttinu elokuvasta yhtä paljoo kun minä, mutta ei se haittaa, mä tykkäsin siitä niidenkin edestä
Night before christmas.. Täysi jääkaappi lohdutti vähän
Perinteisesti jouluaatto korkattiin mac&cheessillä, kuinkas muutenkaan & illan kattausta
Koko aattoiltapäivä me häärättiin keittiössä vaikka oikeestaan mitään ruokia me ei tehty ite & All I wanted for christmas was food
Ja aattoiltadinnerin jälkeen mentiin kirkkoon, veisasin ihan fiiliksissä joululauluja
Pyhien jälkeen hostit lähti pieneen reissuun ja mä nautin suunnattomasti kun sain olla ekaa kertaa melkein puoleentoista vuoteen yksin & elin lähinnä jäätelöllä
Oh I did! Kyllä, kaikki HPt kolmessa päivässä & hommahan meni niin että joulunaikaan lähinnä kaikki lähtee Californiasta perheidensä luo juhlapyhiks, joten mun kaikki kaverit oli hostiensa mukana ympäri Ameriiiikkaa ja meikä vahtimassa koiraa joka ei tykkää (osaa) olla yksin. En valita tho, eipä tarvinnu sen kummemmin juhlia joulua ja oon aina halunnu pitää Harry Potter maratoonin! Ja oli niiin kiva olla pitkästä, pitkästä aikaa olla vaan ihan rauhassa ja yksin.
Uuteen vuoteen valmistautumista & tältä näytti mun duunit melkeen viikon verranBallerina much & sivistyneet pre-gamet italialaisten kanssa (joiden joukkoon oli naamioitunu toinenkin suomalainen sekä yks Virginiasta tänne extendannu tuttu)
Näistä kuvista voin sanoo ainoastaan että ne löyty mun puhelimesta
Vuosi korkattiin kattobileissä (joissa törmäsin taas uusiin suomalaisiin???) & reissu pääs vähän venähtämään
Vapaapäivien viettoa osa 1 & osa 2 sisälsi myös hiusten harmaantumista kun rakentelin 5veen kanssa legoista tällasiä
Oikeesti jos ette oo koskaan asentanu lastenistuimia niin ette tiiä mitään vaikeuksista & tää läheisyydenkipee koira ei jätä mua rauhaan
Sain joululahjaks VIHREEN sateenvarjon??? Tosin lahjan antajat ei oo koskaan tavannu mua joten ymmärrän & +12 on pipokeli
Oon oikeesti niin kyllästyny näyttämään tältä & Target to the rescue, en tiiä miten tuun pärjäämään ilman
Kuvassa on mun ison pään lisäks kaks lasta viltteihin ja mun kainaloon hautautuneina & en ikinä kyllästy palmumaisemiin
Parasta on kun hm käy costcossa & happiness is kun työnnät lapset ulos leikkimään ja ne viihtyy siellä tuntikaupalla
Vapaaehtoisduuneissa & mainitsinko jo rakkautteni palmuja kohtaan? Ai sen huomaa sanomattakin?
Pidin taas yks vklp taloo pystyssä ja olin vastuussa ruoistani joten söin avokaadoo pitkästä aikaa & Jälleen fiksuuspisteitä kalastelemassa
Pullantuoksunen koti-au pair (too) much & ti amo
Perus meikäläisen tuuria et samaan aikaan kun muuttopäivät varmistuu, muuttaa samalle tielle toinen au pair! Jonka hostlapsi on näiden kanssa samalla luokalla... No, on meillä muutama viikko sentään & please, ne on koriste- eikä jouluvalot
Heittäydyin villiks perjantain kunniaks & villejä on myös mun viikonloput joita mä oon tässä töitä tehden viettäny
En vaan jaksa ryönäillä viittä päivää viikossa, mulla hajoo pää sellaseen! Tässä siis välimuoto & kun kerran on pakko hengaa siellä koulun parkkiksella niin yhtä hyvin voin käyttää sen ajan hyödyllisesti. Tai ainakin tehä venailusta mieluisampaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti