4. toukokuuta 2015

What's up buttercup

Syvälle hiljasuudelle ei oo tällä(kään) kertaa muita syitä kun allekirjottaneen laiskuus, mutta pelastan tilanteen iskemällä eetteriin tuhansien sanojen eestä kuvia. Kuulumiset pikakelauksella tiivistää aurinkoisen&lämpimän ilman hehkutus, rumista rusketusraidoista valittaminen, kesäjutut niinkun grillaus, piknikit ja lämpimät illat, #goodtimes ihan in general ja tietämättömyyden autuaiden aikojen loppuminen kun taas ollaan (jo jonkin aikaa oltu) siinä pisteessä et pitäis oikeesti taas päättää et mitä sitä elämällään tekis. Onneks suunnitelmia on aina kiva tehä vaikkakin välivaihe suunnittelun ja varsinaisen toteuttamisen välillä onkin mitä ärsyttävin. Joo ei mulla silleen vissiin oikeen muuta sit taas oikeestaan oo, ihan perusnormi jenkkielämää mulla täällä vaan. Duuni on duunia eikä siinä oo vieläkään mitään valittamista, vapaa-aika menee lähinnä suomi- tai saksaseurassa, vappen oli klara med bara vatten och ingen lakken (elän syystäkin enkuks enkä esim. Ruotsiks äsjuukänsii) ja hostit tykkäs simasta mitä mä niille keittelin sekä on addiktoitunu hapankorppuihin joita mä oon jo jonkin aikaa meille Giantista raahannu. Kaikki hyvin siis edelleen vaikka kello tikittääkin nopeemmin kun mä haluisin. Ja radiohiljasuudesta huolimatta mulla ois kyllä mielessä monta juttua joista haluisin kirjottaa, mutta ois myös kiva kuulla jos siellä jossain joku toivois juttua erityisesti jostain aiheesta, sillä vaikka oonkin noin niinkun about universumin laiskin varsinkin tän kirjottamisen kans niin ei se silti meinaa sitä etteikö musta ois kiva kirjotella enemmänkin. Eli ihailkaa seuraavia kuvia ja kertokaa mitä haluisitte kuulla tai nähä jatkossa, kivakiittimoi! 

4 kommenttia:

  1. mä ootan vielki sitä videoo haha!

    VastaaPoista
  2. Moi! Onko sun tukka ton värinen ihan luonnostaan vai värjäätkö? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moiii! Voi kun oliskin, mut eiiiii. Eli joo värjään kyllä vaikka tällä hetkellä sitäkin suuremmassa roolissa on kyllä hopeeshampoo jolla mä lähinnä ylläpidän tätä väriä:-)

      Poista