8. toukokuuta 2015

#myjenkkiday vidi

Melkeen kaheksan kuukauden jälkeen sain vihdoin taltioitua mun elämää ihan eläväks kuvamaterialikskin joten tässä ois vihdoin videoo eiliseltä! Tää on kuvattu ja muokattu puhelimella, joten laadusta, muokkauksesta eikä oikeestaan mistään muustakaan saa sit valittaa. Siitä jos tää ei tekijänoikeusjuttujen takia näy Suomessa voi nätisti sanoo ja voin sit ehkä harkita tekeväni asialle jotain. En oo meinaa varma et näkyyks tää ollenkaan Suomessa, muuut kyllähän tätä muutkin aupparit lukee:-D Tässä siis mun peruskeskiviikko, mä tästä siirryn alotteleen kaavaltaan melko samanlaista torstaita!

8 kommenttia:

  1. Tää oli just hauska postaus, kivaa vaihteluu! Ja näky iha suomes toi video tai ainaki mie näin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee kiva kuulla! Hyvä että näkyy, en ois millään jaksanu alkaa säätää uutta musiikkia enää:-D

      Poista
  2. jeees näkyy :--D kiva tää video, näit vois olla enemmänki ;)
    ja pakko sanoo et sun blogis on kyl iha huippuluettavaa ! oon iteki lähössä au pairiks loppukesästä ja sun postauksista saa sellasen realistisen kuvan aupair-elämäst ( tai no mist mä tiiän ku en oo siellä ollu, mut vaikuttaa ainaki :DD )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no hyvä, ei menny kaikki säätäminen ihan hukkaan! Ja joo ehkä nyt kun kynnys videoiden tekoon on ylitetty niin vois tehä enempikin kun ei se sit ollukaan niiiin aikaavievää jne:-D Vähän siistiä, onks sulla jo perhe vai suunnitteletko vasta lähtöö? Ja kiiitos, jooo kyllä mä oon pyrkiny pitää tän totuudenmukasena ja kirjotella rehellisesti, kiva jos sellanen fiilis välittyy sinne asti:-)

      Poista
  3. Näkyy Suomessa! Lisää näitä! :-)
    Kiva katsoa! Mukavaa viikonloppua sulle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvähyvä!! Jooo kyllä mä nyt voisin kuvitella tekeväni lisääkin:-) kiitos samoin sinne!

      Poista
  4. kiva video, näitä lisää :--)

    VastaaPoista